Gå til innhold

Har alle disse stikkingene i siden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer litt på dette.. er i uke 7 og merker ikke noe stikkinger i sidene!

Jeg har mista to ganger nå, en tidlig sa og en ma i uke 6-7.

når jeg hadde ma merket jeg veldig mye (ganske sterke) stikkninger i sidene ved magen,og siden jeg ikke har merket dette nå håper jeg at det var et dårlig tegn som jeg ikke hadde nå, men så leser jeg om disse normale stikkningene som alle har og blir beskymra for at dette også blir en ma siden jeg ikke merker dette nå!

 

Kan dere beskrive disse stikkningene og når dette startet?

 

Hilsen fortvilet!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har slike stikkinger eller strekking i sidene. Hos meg føles det mer ut som strekking egentlig. Noe som sliter og drar i sidene på magen. Ikke alltid, men ganske ofte i perioder. Regner med at det er ligamentene som strekker seg. Jeg tror jeg fikk det rundt uke 7, men husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt masse stikninger i høyre side tidligere, spesielt i uke 6. Var til UL for noen dager siden (pga noe annet) og da sjekket legen eggstokker og alt, og fant ikke noe galt. Fikk ingen forklaring på smertene, men forsto at det var ganske vanlig. Har ikke kjent det stikke på over en uke nå, og er 7+2, så både med og uten stikk er sikkert vanlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Stikking" i sidene er helt normalt. noen kjenner det ikke og andre kjenner det veldig godt:)

Det er rett og slett livmora som strekker seg og vokser. Jeg husker ikke helt når de startet, men det vat før uke 7 hvertfalll, jeg er nå 11+5 og har fortsatt disse stikkingene nå og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare kom til å tenke på at du kanskje ikke har merket så mye strekking nå, siden det kanskje ikke er så lenge siden MA, og at det er strekt litt der nede allerede... F. eks så hadde jeg vondt i brystene før jeg hadde MA, men når jeg ble raskt gravid igjen, hadde jeg ikke vondt før mye senere...som om det allerede var utviklet til et visst stadie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen..

Kjenner jeg fikk et lite håp om at teorien til Mido stemmer!

Har bare hatt en mens før jeg ble gravid etter MA, så det er jo relativt raskt.

Skal heldigvis på ul man så da får jeg uansett svar.. Selv om det føles som en evighet til nå.. Igår var jeg sikker på at dette kommer til å gå galt igjen, men da håper jeg litt til..

Kan ane noen svake strekk, men på ingen måte som sist!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da så det ut til at Mido hadde rett;)

Jeg var på ul i dag og hjertet slo som bare det..

Endelig en god nyhet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...