Gå til innhold

negativ test för IKM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, pröver å bli gravid og leser om alle som tester för IKM ( gjör det selv også) Det virker ikke som om mange får positivt test för IKM? Enda det står på CB sin pakke at ca.74prosent tester positivt i kliniske tester 3 dager för IKM.

Hva er deres erfaring?

Det gikk så fort med förstemann (1pp) at jeg rakk aldri å bli utålmodig som jeg gjör nå.....(5pp, ikke mye, men lenge nok)

Håper det går bra for alle som er her nå, GRATULERER!!!

Har IKM på söndag, og har mange symptomer så det er håp:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begge gangene testet veldig svakt positiv på IKm dagen og har derfor måttet teste igjen 2-4 dager senere for å være sikker.

Skrevet

Hvorfor ikke vente til et par dager over IKM, så slipper du å bruke masse penger på tester?? Syns jeg hadde masse symptomer hele tiden selv om jeg ikke var gravid jeg.

Skrevet

Det er bare nå siste gangen at jeg har gjort det, blir så påvirket av alle som tester hele tiden her:-) Også trodde jeg virkelig at det kunne väre noe denne gangen!! Dumme meg, men det kjentes virkelig helt annerledes ut. Men det er slutt på det nå, skal ikke kjöpe tester för jeg er to dager over IKM.

Men det var egentlig mer et spm. for jeg lurer på om den höye prosentandelen som det står er påvist på pakka til CB virkelig stemmer?? Det er jo veldig mange som tester för IKM her og da lurte jeg på om mange hadde fått positivt. På den annen side så er det oss som er desperate som gjerne ikke er gravide som tester för IKM:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...