Gå til innhold

intens kløe helt foran.. :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet da jeg var gravid, gikk over for en stund etter fødsel, kom tilbake, borte, tilbake... Har brukt canesten/ canesten krem og det hjelper, men bare for en tid, også kommer det tilbake igjen.

Hva er dette?? (har alltid vært plaget m sopp, men den kløen, helt foran i sprekken, liksom foran urinrør og klitoris, hvis dere skjønner, er ny for meg..) HJELP!! :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp prevaryl på apoteket

• 2 uker senere...
Skrevet

Ta en test hos legen! Det er ikke alltid det er candida -men bakteriell vaginose. Pevaryl har jeg også bedre erfaring med -spesielt tablettene. De etterlater seg en seig hinne innvendig i stedet for alt det knudderet som kommer ut med canesten vagitorier. Diflucan tabletter er også effektivt dersom soppen ikke forsvinner med krem/vagitorier. Jeg måtte gjennom tre runder med Diflucan før soppen ga seg -kombinert med kokvask av alt undertøy og sengetøy, og behandling av samboer (kan få en ping pong effekt i enkelte tilfeller) Det varte fire måneder sist, og jeg brukte flere tusen kroner på behandlinger. Så du får bare holde ut.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...