Gå til innhold

Ang. Lecitin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange kapsler Lecitin skal jeg ta i døgnet når jeg prøver å få løst opp en kul i brystet?

Har brystbetennelse og kulen som forårsaker dette går ikke bort uansett hva jeg gjør.. begynner å bli frustrert her...

Hva gjør jeg om kulen ikke vil bort?

Har prøvd å massere, dusje og massere, pumpe, håndmelke, amme i alle mulige og umulige stillinger, håndlemke når babyen dier på den andre puppen osv...

*frustrert*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er de som utvikler byller, faktisk, abcess heter det. Hvor stor er kulen nå? Da må du tilbake til legen!

1200mg*3 i døgnet, ved måltider.

Skrevet

Litt av problemet er at kulen ikke er så stor, er faktisk ikke helt sikker på hvor den er.. vet bare hvor det er rødt og ømt, men noen stor kul er det egentlig ikke :/

Men er fortsatt øm og i går hadde jeg 39 i feber og frostanfall, ikke noe gøy.

Virker ikke som at antibiotikaen virker helt, kanskje jeg burde få en annen type? (abboticin)

Får bestille time hos legen på mandag, orker ikke den legevakten igjen..

Skrevet

3 kapsler lecitin i døgnet.

Be legen om nesepsray for å lette utdrivingsrefleksen når du pumper/ammer. Det tok meg ca en uke å bli kvitt kulene i brystene da jeg fikk brystbetennelse. pumpe/amme tomt hver 2 time om dagen og hver 3 time om natten til klumpene er borte.

Ble lagt inn på sykehus også, men egenbeh. er den beste og viktigste. Vam dusj, risposer på brystene før amming/pumping.

Stå på det kan ta litt tid, men det ordner seg sikkert om du re litt standhaftig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...