Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Hva mener dere vi bør velge, jeg vil ha en lett vogn og vet at easy walker er noen kg lettere, men den ser ikke like god ut som vinter vogn og for nordisk klima. Dessuten kan man jo ikke regulere fot brettet. Synes det er en penere vogn å se på, men det er jo tross alt ikke det viktigste heller. TFK virker romslig og god og en vogn man kan bruke tiden ut siden sportsvognen er så stor, blir liten når du legger den sammen. ,men veier jo 13 kg... Hva mener dere....
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 har kjøpt meg tfk twist i dag;) storfornøyd!!!masse positivt å høre om den på butikken. jeg synes den virket kjempelett.
Puselure Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Jeg kjøpte TFK for ca 1 mnd siden. Vi er kjempefornøyd. Har en gutt på 1,5 år og han storkoser seg i vognen. Hadde en Traxx jaguar 3 før, men han nektet å sove i den lenger, men ikke noe problem nå lenger. Stor og fin sitteddel. Jeg bruker fortbrettet oppe når han sover, så jeg synes det er en ulempe at det ikke kan justeres på EW. Vi bestilte fra Babyjungle og betalte 4100 for vogn, pose, regntrekk, porto. Vi fikk den sendt til Sverige, sparte ca 700 på det. (vi bor 50 min unna) Merker ikke at den veier 13 kg jeg ihvertfall. Den er god å løfte inn og ut av bilen vår. Får ordentlig tak liksom Lykke til med valget:)
Kahbean Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Vi skulle bestille EW Sky men så ville jeg prøve den før jeg bestilte den på nettet. De hadde den ikke på butikken jeg var på men hun som jobbet der sa at jeg må prøve TFK Twist før jeg kjøper EW'en. Grunnen var at den hadde håndbremse, er større og mer komfortable til barnet, og den koster mindre. For å vær ærlig så forsto jeg ikke poenget med håndbremsa men i går gikk jeg tur med ei vennine og hun hadde håndbremse på vogna si. Det var så godt å gå ned bakker da i stedet for å må prøv å hold tilbake vogna. Jeg har en gutt på 3 år så jeg ser for meg at det kommer til å hjelpe masse ettersom jeg holder ofte hans hand... da trenger jeg ikke å bruk masse styrke på å hold tilbake vogna i nedoverbakker. Så i dag bestilte jeg TFK Twist på babyjungle.nl og gleder meg MASSE til å få den!!! Lykke til
LilleMamsen Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Jeg har endt opp med en EW Sky, men har dessverre ingen erfaring m den ennå siden Knerten lar vente på seg. Bakgrunnen for valget var, bla som du nevner, at det er en lett vogn, noe som er viktig for meg. Begge vognene har bag på ca 80 cm, som er de største (sammen med Bugaboo) av trehjulingene. Utseende blir smak og behag- de har begge fine og mindre fine detaljer. Mannen min syntes TFK ble altfor stor og klumpete i sportsdelen, mens jeg synes den har den fineste bag'en. Har lest en del innlegg om EW Sky, og jeg tror ennå ikke jeg har sett noen som har vært misfornøyd m den som sportsvogn. Gleder meg til å ta i bruk Sky'en. Tror det var det riktige valget for oss. Hvis du søker på TFK og EW på dette og andre foraer vil du finne tidligere tråder om vognene: tror du vil finne både pos og neg om begge: De er begge gode trehjulinger, så dere får velge den som basser dere "best".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå