Gå til innhold

Hvordan komme på tidlig UL??? ???

♫♪♫mine nydelige små ♪♫♪

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...! Jeg må bare spørre: Ser at mange her inne er på tidlig UL. Er selv i 6+0 i dag, men har ikke bestilt legetime ennå engang, jeg..

På hvilket grunnlag kommer dere inn til tidlig UL, er det bare å si at du vil ha det sammen med legetimen liksom???

Siden alt virker Ok så langt liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være risiko for abort for at du skal komme inn. Selv har jeg vært inne i to av mine svangerskap. Blødninger og smerter begge gangene.

Skrevet

Vi var på UL i uke 6, men vi har gjennomgått prøverør.

Skrevet

Jeg hadde uregelmessig menstruasjon før jeg ble gravid og skulle derfor til gynekolog, men så har jeg blitt gravid i mellomtiden. Skal til gyn på mandag og regner da med å få tidlig UL blant annet for å fastsette termin ordentlig. Ellers er jeg i fin form og hadde ikke trengt det, men jeg sier ikke nei takk :)

Skrevet

Skal på første ul i uke 8. Er bare i uke 4+5 i dag. Så dette er virkelig en rar følslese. Spiren satt i vår 13 pp.

Vi var av de parene som var diagnostisert som uforklarlig barnløse. Hadde time til undersøkelse av egglederene i begynnelsen av .sept., og hadde søknad inne for prøverør. Jeg var klar for å prøve alt. Var drittlei av å bli skuffet måned etter måned. Er kjempe glad for at vi slapp alt dette... Tror nok jeg bare har en helt fantastisk snill gyn. som gjerne vil følge opp sine pasienter. Han er bare helt topp!!!!!

Jeg har heller ikke bestilt time til fastlegen enda. Tror ikke det er så vanlig å gå på første svangerskapskontroll før i uke 10????? Da har jeg jo allerede vært på ul. Så jeg har tidlig fått bevis på at det er noe som vokser der inni.

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...