Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Jeg og snuppa har fått sopp,var hos legen i dag, og starter nå med bahandling...noe hun ikke synes noe om! men,men....hvor lang tid bruker det å ta før det går over? merker hun forresten noe ubehag ved å ha sopp? synes nemlig hun har vært urolig de siste dagene... er det ellers noe jeg må tenke på i forhold til dette? kan hun bruke smokkene som vanlig? må de kokes oftere kanskje?
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Du bør koke smokkene daglig til dere er kvitt soppen. Du fikk vel krem til å smøre deg selv med også? Noen merker ubehag av soppen, og kan bli urolige, spesielt ved amming. Husk å holde puppene mest mulig tørre. Sov naken, og luft dem så mye som mulig. Ta bort innlegg av papir når du ikke ammer/lekker.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Tusen takk for svar! Skal smøre meg selv også,ja...så håper vi blir kvitt dette fort!er lei av såre brystvorter,så håper på bedring nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå