Gå til innhold

Da var det 28 timer siden kroppen min fikk mat og drikke...


Piken på landet

Anbefalte innlegg

Spyr opp alt, til og med en liten halslinse! Hvor lenge kan dette gå? Begynner å bli litt redd for spiren i magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du må komme deg til legen hvis det fortsetter. hvis ikke du klarer å holde på maten er det nok mulig du må innlegges med intravenøs væske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykehuset har forskjellige typer intravenøs væske de kan gi deg.

Saltvann, saltvann med sukkerosv.

Sjansen for at du blir innlagt er jo der, men jeg vet om dem som bare er der på små dagsopphold for å få i seg væske.

 

Ellers kan du prøve vitamindrikker som selges på apoteket .Det kan være lurt å vente til litt utpå dagen med å få dem i seg da, hvis det er om morningen kvalmen er verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ snakke med legen din om dette, du kan bli veldig syk om du ikke får i deg væske og salt. Det kan nok hende at de legger deg inn pga ekstrem svangerskapskvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Ser ut som om jeg slipper å få iv foreløpig jaffal. Har etter forholdene hatt en "god" helg, ihvertfall lørdag, der jeg har klart å beholde en del av maten.

 

Spiste en hel bagel på bagelbuddy i går som ikke kom opp igjen, nesten som et lite mirakel for meg der og da :-) I går kveld satt jeg til og med å gnafflet på sjokoladekjeks!!

 

I dag er det verre igjen, bare beholdt et knekkebrød foreløpig, men satser på det kommer seg ut over dagen. Heldigvis har jeg en fantastisk mann, som tar seg av vesla hele tiden, lager alt av den maten jeg plutselig finner ut at jeg kanskje har lyst på, å kjører gladelig noen mil for å få tak i bringebær drops. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han!

 

Ha en god dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...