MiniMeAndMe+spire Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Kan man få bestilt sånn senge-rand og himmel som er TIL den senga, eller holder det å kjøpe "vanlige" på butikken? Hva er evnt prisen på det som er tilpasset senga....?
MiniMeAndMe+spire Skrevet 17. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. august 2007 Fikk et svar inne på 3.tri, men kanskje det er noen her inne som har kjøpt noen som er litt billigere og på vanlige butikker??
Amazone Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Hei! Vi og synes det var litt drøyt med 500 for en bumper, så vi tok en tur innom princess. Der hadde de en helt grei hvit en til 179 kr tror jeg det var. Og den er på plass i sleepien nå Eneste jeg har å si på den var at den ble noe nuppete etter kun en vask, også er den tynnere enn de originale stokkebumperne. Men det er jo mulig andre butikker har andre bumpere, jysk, kid ol. Når det gjelder himlinger så finnes det jo løse himmelstativ med himmel, så disse går vel også til stokke sleepi. Ellers skulle det vel være en ganske smal sak å sy en himmel også. Oppfordrer deg som sagt til å se rundt på butikker type jysk/princess/kid etter både himmel og bumper!
Trollemor og snuppa! Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Hvis du skal ha den med babymodul blir det 7000 eller noe! Du får kjøpt bøylen, men tror du må fikse resten selv.. Er lett å sy også, vi sydde sengebeskyttelse til snuppa sin grindseng! Vi hadde også lyst på stokkesenga, men fant ut at prisen var litt drøy, ja... Brukte min gamle sprinkelseng og har heller kjøpt en finere seng nå når hun har blitt litt større.. )
Piken på landet Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Vi har kjøpt både sengerand og himmel i stokke. Men det er DYRT! Jeg angrer på hele senga, hadde ikke kjøpt den om igjen, hadde nok heller gått på ikea.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Du får sengebumper i begge størrelser til 5-600 kroner stykket, samt himmel til omtrent samme prisen. Ja det er dyrt, og man kan helt sikkert bruke andre saker som er billigere. Eller om du er flink til å sy (sy om). Vi var heldige å fikk hele senga i gave til førstemann, samt at vi fikk litt annet utstyr også, så vi tok oss råd til å kjøpe ekstrautstyret... Senga er vi strååålende fornøyd med. Knall - spør du meg. Til tross for prisen!
Carta Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Vi har kjøpt stokke sin senge-rand nå på Babyshop, ettersom vi skal bruke mini-senga først. Den kosta 399,-. Når vi bygger den ut til den større versjonen kommer vi til å kjøpe en vanlig senge-rand. Til babysenga valgte jeg det hvite mønsteret (nest?), men kan tenke meg noe annet når han blir større. Tenkte det ville bli veldig kladdete med en stor en i den bittelille senga, mens på den større senga overlapper det bare litt med en vanlig rand. Syns uansett den var fin. I tillegg kjøpte vi lakenet fra Stokke. Blir så lett klumpete med et vanlig laken når senga er så liten og rund. Det kosta 129,-. Også kjøpte vi sengehimmel til Stokke i Sverige da vi kjøpte senga. Der lå det på 599,-sek. Selve senga vet jeg lønte seg å kjøpe i sverige, men tekstilene er vel litt mer hipp som happ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå