Gå til innhold

Noen fra Østre Toten her?

Anbefalte innlegg

Hei--

Bare lurer på om det er noen her inne som bor på Østre Toten som har termin i November.

Selv har jeg termin 20 november og tenkte det hadde vært koselig og bli kjent med flere i samme situasjon, Blir sikkert startet en barselgruppe etter hvert, men nå går jeg hjemme 100% så dagene blir lange.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10118201-noen-fra-%C3%B8stre-toten-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei til dere begge :o)

koselig og se andre her også. Bor i Lensbygda og har termin 20 november. Er innflytter fra oslo, ble sammen med en grisebonde og har blitt garskjærring og stemor til 240 griser, 2 hunder og 3 unger :o)

Dette er mitt første svangerskap.

Hadde vært koselig og bli kjent med dere. Skal dere være med i barselgruppe eller noe slikt?

Gry

Ble litt av en storfamilie det da :) Jeg bor på gard i Vestbygda, ingen dyr - og bare bortforpaktet jord :) Har ei jente som nettopp har blitt tre, så det er vårt andre barn.

Hadde vært trivelig å bli kjent - med terminer såpass samtidig - kanskje ender vi på sykehuset sammen :)

Er formen bra hos dere?

Guro

Annonse

Hei dere østre toteninger:-) Vi er maaange jenter fra gjøvik som møtes ca en gang i uka! Dere må komme til gjøvik å bli med på treff!

Selv er jeg 25 og vi venter vårt første barn i november. Ul termin er 23.nov. Mens min er 13.:-)

Jeg er sjelden her, bruker ett annet forum, men send meg en melding om dere vil.(for jeg husker sikkert ikke å gå inn å lete etter denne tråden) Vi har forresten treff førstkommende onsdag på mjøsstranda så lenge været tillater det, hvis ikke trekker vi oss inn på en kafe. Her er det både for de med mage, og de med barn:-)

Velkommen skal dere være!

Annonse

Hei hei

Guro-s og jeg har snakket litt sammen og vi har planlagt en liten lunsj onsdag 5 sept kl 11-12 tiden på kaffekruset på Skreia.

Koselig om dere kommer en tur til litt gravidsnakk og magemål hehe

send PM eller legg meg til på msn så kan vi jo holde kontanten.

[email protected]

hvorfor er det ingen av dere som har skrevet på bim treff i steden? så mye lettere å finne folk fra samme sted der :)

vi har hatt treff en gang i uka i hele sommer :)

kanskje dere en gang vil bli med på treff på gjøvik?

Silje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...