Gå til innhold

Veldig bekymret


♥marita&jentene♥

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg er bare nødt til å spørre dere her inne om litt tips og råd.

 

Hvordan vet man om man har hatt SA?

 

Grunnen til jeg spør er at jeg igår når jeg skulle på do så var hele truseinnlegget fullt i utflod, ikke blank men mer som brun,jeg har fortsatt alle symptomer inntakt,er kvalm som fy og trøtt,er nr 2 dette her og kan ikke huske at jeg hadde disse symptomene da..så må bare spør,er det vanlig??

 

Hilsen en som er veldig bekymret..:/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan trøste deg med at dette er helt vanlig. Jeg har hatt det slik i 2 uker nå. Jeg var veldig bekymret og har også vært på UL. En SA kommer nesten alltid sammen med store smerter. Og det kommer mye blod (som mens eller mer)

 

Tror du kan slappe av og ta det helt med ro, så lenge det ikke kommer mengder av friskt blod eller du ikke har smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei,da kan jeg slappe av...

 

Ble bare så utrolig bekymret når jeg oppdaga d,og når d i tillegg var der i dag oxo og legesenteret som jeg hører til fortsatt er feriestengt så måtte jeg bare høre med dere her inn..

 

Men tusen takk for svaret nå skal jeg nyte helgen i fulle drag:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min var veldig opptatt av om jeg fortsatt hadde graviditetssymptomer. Så om de skulle avta eller bli helt borte bør du nok kontakte lege, hvis ikke er det høyst sansynlig ikke noe å bekymre seg over. Hvor langt er du forresten?

 

Legen min snakka noe om en plommesekk som kan komme sprekke og skape litt kluss med brunt/rødt blod rundt uke 6 eller 7. Helt normalt det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde en SA så spurte legen min først om jeg fremdeles hadde graviditetssymptomer, men de forsvant uka før. Jeg blødde som jeg pleier når jeg har mensen omtrent, men det kom ingen klumper og jeg hadde ikke spesielt vondt.

Det er mange som blør litt når de er gravide, og det går vanligvis greit. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...