tundr@ Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Takk for hyggelig treff i går, jenter! Nå har jeg lagt inn formiddagstreff neste onsdag klokka 12 på De 4 roser, for de som har muligheten til det. Mener at vi i hvert fall skal bli fire (hvis ingen havner oppe i 6.etg på sykehuset før den tid...) Alle er velkommen
Enilennah Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Har veldig lyst til å komme, men skal på legekontroll like over kl 12 den dagen, så det passa dårlig. Får se om jeg rekker dere når jeg er ferdig da... Er første skoledag for minsta den dagen også, så jeg har egentlig mine tvil... Får heller ikke kommet på torsdags-treff på ei god stund nå, siden mannen jobber masse langhelger, og er borte mange torsdager framover... :-(
tundr@ Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Synd du ikke kunne komme! Regner med vi planlegger formiddagstreff onsdag 5.sept også (eller en annen dag?), hvis det er nok folk som har tid og anledning til å møtes på dagtid, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå