Gå til innhold

Hmm...noen som har opplevd det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert ikke noe å engste seg for, men e litt engstelig for det om.

Jeg hadde litt lysrosa utflod igår. Den varte ikke lenge da. Men jeg har ikke følt mye stikning som før i de siste dagene. Lurer da på om det kan være noe galt. Men det er sikkert ikke noe galt, siden det ikke har blødd da vel? Har ikke hatt noe menssmerter heller. Brystene er ømme, jeg er veldig sliten og har veldig ryggsmerter til tider. Vanlige gravide symptomer, men det er bare det at stikningene som jeg kjente så godt for cirka 4dager siden er på en måte forsvunnet. Kjenner bare stikning 1-2 gang om dagen.

Er gravid for første gang så er derfor litt bekymret til tider,hehehe. Men håper at det ikke er noe å bekymre seg for. Min første svangerskapskontroll er ikke før om 2 uker. Er på vei 5+6.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan nok ikke hjelpe deg så mye med den utfloden, for jeg har ikke hatt faret utflod. men den stikkingen hadde jeg også mye i begynnelsen. den roet seg veldig fra uke 7 men kjem tilbake nå, jeg er 10+2. ettersom du er så tidlig på vei skal du nok ikke være så bekymret.

Skrevet

hei.

Jeg opplevde akkurat det samme som deg for noen dager siden.

Jeg var da 5+5 og fikk litt lys brun/ rosa utflod, kom bare litt og har ikke vært noe mer etterpå.

Fikk masse svar fra andre som hadde opplevd det samme, er faktisk ganske vanlig å blød litt i svangerskapet. Men man må jo se an mengden og evetuelt om det gjør vondt.

Gå og les hva som skjer i uke 5, på sidene fra uke til uke her på barnimagen, der står det også at du kan oppleve små blødninger denne uka. det roet vertfall meg.

Håper det ikke kommer noe mer til deg. Jeg ble også helt fra meg av bekymring, når det skjedde med meg. Nå går det bedre.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...