Gå til innhold

Bli kjent tråd for unge prøvere=)

Anicol*Blir det pergospire?

Anbefalte innlegg

ja det er noe dritt=P hehe .Men er kjekt å leie ut da. Det som er noe dritt med det vi har sett på er at det er kun 1 soverom i første etasje. og andre etasje er til utleie. er stor kjeller men der er det hus. tror nok ikke vi går for det huset

Fortsetter under...

Annonse

Skulle ha en dag for oss selv gubben og jeg.. Dra på kino og ut å spise.. Men nå vil han plutselig ikke lenger. Han vil være hjemme og slappe av, eller dra og grille med hele slekta hans.. Jippi.. Kjempe fornøyd her jeg sitter

Annonse

høres bra ut;) Hehe, kanskje det skjer noe der inne. Spiste så mye at jeg er uvel jeg=P Men det er vanlig for meg. Hehe. er annerledes enn vanlig. Pleier å ha tonnevis med gravid symptomer. Men har ingen nå. Få håpe det er ett godt tegn=)

Lov å håpe da!

Hadde sukkerføling istad. Så kan være derfor jeg er uvell. Har ikke diabetes tror jeg. Men hender seg jeg får det. Skal egentlig sjekkes for det annenhvert år, men er en stund siden :/

Tenk om jeg har diabetes da... =(

Jeg har noen tegn jeg... Svimmel, spenn i tenna, ingen mens, mye sliten, vondt i korsryggen, mer kosete også har jeg blitt MYE mer glad i marsvinet mitt. Fått skikkelig morskjærlighet. Også har jeg hatt en dags blødning, sånn bittelitt. Ei uke etter EL. Og da hadde jeg også masse seig utflod. Sorry detaljer.

Her er det bare å komme med detaljer=P Jeg er hardbarka;) Hmm.. er jo gode tegn det. Det er jo ikke noe bra å ha diabetes, men kunne vært så mye verre. Er nok ikke det. Lyst til å prate på msn? Tar lang tid her. [email protected]

oida=P Skal ikke trakassere deg eller noe;) Men men.

cøliaki må være kjedelig. utrolig mye du ikke kan spise da. Har mat intoleranse jeg da. Så bli alltid dårlig når jeg spiser mye av samme tingen. Og veldig ofte når jeg får i meg melk eller noe. Men er så vant til det nå

Kan jo kanskje bli med her jeg også... Fikk ei lita jente for 2,5 mnd siden ca...^^ ....Og har lyst på en til!!! :D Men barnefar er ikke heeelt klar enda da:( Men vi sier det sånn, at hvis atte dersom atte jeg skulle bli gravid så gjør ikke det noe:D Så vi bruker ikke prevensjon liksom =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...