Gå til innhold

Helt utenom tema! Noen som har erfaring med magnet katteluke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vanlig katteluke, men våkner hver natt av slåsskamp her i stua. Andre katter som lurer seg inn.

Når vi kjøpte denne luka så ville mannen min ha magnet men jeg mente at ingen katter ville komme inn på grunn av vi har en stor hannkatt som tar de fleste :)

Har også en sterilisert hu katt, det er vel henne de skal inn til.

I natt har de brukket hele luka (den plast dingsen) så nå må vi kjøpe ny.

Og vi må nesten bare kjøpe magnet. Men er ikke det ubehagelig å gå med for kattene? Den store klumpen!! Og har også hørt at hvis den har vridd seg litt funker ikke luka..

Noen som har erfaringer?

Setter stor pris på svar..

Skrevet

Fungerte veldig bra hos oss, og katten godtok greit magneten.

Skrevet

Staywell har små magneter på sine. Jeg kjøpte infrarød lås, men de er i største laget synes jeg. Personlig er jeg mest redd for at hun skal sette fast labbene sine i halsbåndet. Magnet er kjempefint!

Skrevet

Fungerer veldig bra hos oss også. Eneste er at noen ganger har kattene halen slik at den demper luka slik at den ikke slår skikkelig igjen når de kommer inn slik at den ikke går i lås. Men, men ikke så mye å gjør med. Har også hatt endel komiske episoder der de har kommet inn med digre spikre, en teskje osv. hengende i halsbåndet. De bryr se forøvrig ikke om det engang:)

Skrevet

Oi, det hørtes skummelt ut..spiker!!. hehe stakkars..

Får prøve å finne den typen med mindre magnet som du oppfor skrev her. Visste ike at det fantes jeg. Har bare sett en type.

takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...