Dizzie_mortil3 Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Nå er jeg tilbake fra UL, og et par tonn er løftet av mine skuldre. Men dessverre er jeg fortsatt ikke helt uten bekymring...*dramaqueen* Spiren min sitter inni livmoren, og jeg har ingen ny EXU. (ekstrauterin graviditet, gravid utenfor livmor) DET er jeg veldig veldig glad for. Og spiren hadde hjerteaktivitet, og det er jo kjempemessig! Men det var ingen tydelige hjerteslag og spiren var liten så hun anslo meg til ca 5 uker...og DET synes jeg er litt bekymringsverdig. Vokser den ikke som den skal? For jeg vet jo når vi hadde sex, og siden jeg både brukte EL tester og temper, er jeg temmelig sikker på når EL var...og ifølge mine beregninger er jeg da 6+0. Jeg har fått ny time om 2,5 uke for å se hvordan det går. Ny ventetid...
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Dersom det var hjerteaktivitet må du jo være minst 5+3/4. Jeg fikk opp 13. august på babyverden at i dag lages hjertet. Vi har jo samme termin. Tror alt er OK jeg Kanskje den har vært litt i "dvale" som jeg har lest om her. Tvi tvi for deg og spira
Måånestråle Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Det var gode nyheter, Dizzie! Det må være litt frustrerende med ny ventetid, men alt lover jo egentlig godt nå! Jeg skal krysse alt jeg har for deg i 2,5 uker, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå