1baby,og 1 spire Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Er det vanlig at murringen i magen blir helt borte etter vert? Har ikke hatt det de siste dagene og lurer nå på om dette er riktig, og at de skal forsvinne etter som ukene går.Eller om det er varsel på at noe er galt. Er nå 10+5
Misses*fødeklar* Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg har forstått det slik at mange opplever at symptomene avtar/forsvinner i den perioden vi er i nå (Jeg er 10+6 i dag). Mine symptomer har imidlertid kommet og gått i disse ukene. Murringer hadde jeg bare de første par ukene. Tror du kan slappe helt av ;-)
1baby,og 1 spire Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Tussen takk for svar misses. Får prøve å ikke tenke så mye på det .Har nok lest for mye om dem det går galt for. Godt å vite at det er helt vanlig at det skal komme å gå. Blir godt når de 12 først ukene er over. Så kan man kansje slappe littt bedre av.
Meg og gutten min Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 huff ja man blir helt paranoid av alt man leser her inne, jeg har helt skrekken for MA så jeg tørr ikke engang og bestille meg UL i frykt for at den ikke lever.... jeg er 10+2. murringen hadde jeg masse av i begynnelsen, men har roet seg betraktelig. kjenner den i kanskje noen minutter i løpet av dagen. ellers har jeg mye stikkinger der nede, så jeg går utifra at det vokser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå