Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 hvor mye koster en slik pumpe? jeg bruker håndpumpa til avent nå, men føler at den ikke fungerer skikkelig lenger. hvis jeg pumper uten å trykke og klemme på puppen så kommer det nesten ingenting. jeg må klemme samtidig som jeg pumper.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg har også brukt avent håndpumpe tidligere, men har vel egentlig ikke vært så kjempefornøyd med den. Pumpet mye med mitt første barn, men fikk aldri tømt meg tror jeg.. Har nå kjøpt meg medela swing. kostet ca 1000,- og det var som å komme til himmelen i pumpeverdenen.. Den er MYE mer behagelig og jeg får virkelig tømt brystene skikkelig. Den er vel egentlig en miniversjon av den de har på sykehuset. medela symphoni, men denne er bare enkeltpumpe..
monicamm Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 jeg bruker også medela swing, og er kjempe fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 hvor kan jeg få tak i en sånn pumpe? får virkelig ikke tømt meg jeg heller. minker og minker på melka.
Solskinnsjenta Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 har også medela swing. Kjempefornøyd. Kjøpte min på apoteket.Kjempeinvestering!
Expat Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Ammehjelpen selger dobbeltpumpe, den koster en del men jeg har fått kjempe tilbakemeldinger på den! http://www.ammehjelpen.no/shop/prod_liste.asp?Kat=16&Skat=45
Divinity Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Alliance Apotek har tilbud på medela swing på sin netbutikk nå. Her er linken om noen er interessert: https://www.net-apotek.no/site/shop/products/campaign.html?campaignId=42327 Jeg har selv Medela Symphony og er fornøyd med den Aner ikke hva den koster, eller om den selges til privat personer i det hele tatt.. Jeg får nemlig betalt leien for den da jeg er donor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå