Gå til innhold

Er det "vanlig"/ normalt å føle graviditetstegn FØR ikm?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var trøtt, fikk mer markerte blodårer på brystene, eller også egentlig... men jeg har en fra før da, vet ikke om det fysiske kommer fortere da... Lykke til...tenker det sitter en liten spire der jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går an for det har jeg! Venter ikm på tirsdag og har hatt ømme bryster og mensmurringer siden mandag!Føler meg litt trøtt også. Testa pos.på mandag og onsdag med CB digital,anbefales:)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 3+5 og testa positivt i går på CB digital. Og jeg har hatt symptomer siden helgen. Trøtt, kvalm, ømme pupper m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine symtomer var i grunnen ikke annerledes en vanlige menssymptomer. Øm, uggen og litt strekk/stikk i underlivet. Testa neg 2 dager før ikm, så pos 2 dager etter ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg testet positivt fire dager før IKM, hadde bare PMS symptomer. Er nå 7 uker på vei og det kjennes fortsatt ut som mens-murringer. Har fått symptomer uansett om jeg har vært gravid el ikke.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eneste symtomet jeg fikk var ømme pupper og det ca samme dag som befruktigningen skjedde.. sprøtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må sies at jeg aldri har hatt ømme pupper ved mensen før,så var det som gjorde at jeg testet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...