Gå til innhold

Liten oppdatering fra nungo

nungo

Anbefalte innlegg

Etter 4 herlige laaaange ferieuker er jeg atter tilbake på min plass. Ser at det er mange innlegg her og noen fødsler - gratulerer! Jeg må oppdatere meg senere, men tenkte jeg lige skulle gi en kort status til kjente, da jeg var til ordinær UL i går. Heldigvis så alt ut til å være i orden med den lille og endelig kan jeg begynne å slappe av og nyte graviditeten for fult. Jeg er i god form og har ingen plager, men har hatt noen vanskeligheter med å forholde meg til graviditeten grunnet tidligere spontanaborter. Endelig termin er satt til 11. januar og jeg er dermed i uke 20. Og så skulle det vist være en liten jente inn i der :-)

Gleder meg til å lese hvordan det går med dere andre.

Fortsetter under...

Så kjekt å høre fra deg nungo!

Og veldig godt at alt er vel med deg og lillejenta!!

Jeg vet hva du mener med å ikke klare helt å forholde seg til graviditeten, jeg strever med det selv. Er nå 13+1 etter ul, og alt er vel her også. Men det stoler jeg liksom ikke på...

Tar en dag om gangen, og har ikke akkurat annonsert i vg at vi venter barn. Det er jo litt trist, men det kommer nok etter hvert!

Masse lykke til! Tenk at du er halvveis, det er utrolig!

=)

Hei Nungo=)

Sniker meg stadig inn her i håp om å snuse i meg litt babystøv..

Er så koselig å lese om hvordan det går med dere alle! Så flott at alt er bra! Utrolig så fort tiden går - tenk at du alt er i 20 uke!!!

Kos deg med din lille prinsesse i magen. Nå kan du snart begynne nedtellingen=)

klem

Annonse

Hei, nungo!

Dette er jo helt fantastisk! Vet så godt hvordan det er, ikke lett å glede seg over svangerskapet med usikkerheten hengende over seg. Har vært veldig lite på disse sidene nettopp pga dette, men er nå i uke 31 så nå tør vi tro at det skal gå bra..!

Har blitt sykemeldt, så nå har jeg litt mer tid og overskudd og blir kansje litt mer aktiv på bim etterhvert. Har jo fått så god tid plutselig, er ikke akkurat vant til det.

Vi snakkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...