Gå til innhold

Noen snille som vil dele erfaringer fra AIH?

Anbefalte innlegg

Hei, hei!

Skal til AIH om ikke så lenge, og er proppfull av spørsmål... Rettere sagt, jeg føler meg som et spørsmålstegn. Vet ikke helt hva jeg lurer på, da det er et ukjent område foreløpig. Derfor hadde det vært så fint å få høre noen andres erfaringer:)

Vi skal på Rikshospitalet.

Tusen takk på forhånd!

Fortsetter under...

Jeg har det

men i Østerrike

Satte El sprøyte dagen før, dro på klinikken med mann. han gjorde sind el av avtalen, så måtte vi vente noen timer. Så opp i stolen, ul, speculum og så kom sprøyten emd kathether med gutta boys.

De ble så ført opp i livmoren og sluåået fri.

Fikk se alt på UL, kjekkt.

Det jeg synes var verst var når de åpnet livmorhalsen for å komme til.

Men mye mindre søl etterpå i forhold til vanlig sengekos og hvis svømmerne er fitte,e r jo sjansen høyere for å bli gravid.

jeg ble gravid på 1. forsøk uten hormoner på riksen. tok virkelig bare 10 sek når man ligger i stolen og bli liggende litte granne etter de har sprøytet inn..

Lykke til!!!

og du får beskjed om når du ska ta el sprøyten forresten :)

Tusen takk for svar.

Høres jo ganske greit ut det der. Lurer på noen ting...

Må van vente der lenge etter at de er satt inn? Blir man sykemeldt den dagen, og evt noen dager til? Skal man ta det med ro...?

Hørte noen om at man skal sette inn to dager i slengen... Mannen sier han kan få problemer med å være borte fra jobben, men det må han bare:)

Vi skal på sånn samtale på tirsdag, så da får vi jo vite alt dette. Men er så utålmodig og spent.....:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...