Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når er det man helst skal ha søkt om dette? Jeg har termin 24 november!

Men vi må vell ha me lønnslipp, og da hadde det vært mest gunstig for meg og tatt med den jeg får 1 nov, siden det er den første lønna med full lønn på (begynner nemlig i 100% stilling 1 september:))

Er det mulig å søke da eller mister jeg en mnd med penger da??

Håper noen kan svare:)

Fortsetter under...

Foresten svaret på spørsmålet ditt er. man kan sende inn søknad opp til 3 mnd etter perm har startet og få refundert etter det mister man mnd for mnd. opptjeningen er fortsatt minst 3 uker før ul tremin.

Fødselspenger og sykepenger beregnes på samme måte og regner med du blir beregnet etter punkt d)

) I et arbeidsforhold med fast arbeidstid og timelønn skal de siste fire ukene legges til grunn.

B) I et arbeidsforhold med fast arbeidstid og månedslønn skal den siste måneden legges til grunn.

c) I et arbeidsforhold som har vart mindre enn fire uker, skal dette kortere tidsrommet legges til grunn.

d) I et arbeidsforhold der arbeidstakeren har fått varig lønnsendring i løpet av de siste fire ukene, skal tidsrommet etter lønnsendringen legges til grunn.

e) I et arbeidsforhold med skiftende arbeidsperioder eller inntekter skal et lengre og mer representativt tidsrom enn fire uker legges til grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...