Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg er nå blitt helt hysterisk på hva jeg kan spise. Er livredd for at maten skal inneholde farlige bakterier. Tør ikke å spise vanlig hvitost som har ligget noen dager i kjøleskapet, holder meg helt unna kjøttpålegg og tør nesten ikke en gang å spise mat mannen min har tilberedt i frykt for at han ikke har gjennomkokt/stekt ting godt nok. Er nesten overbevist om at jeg har fått i meg mat med listeria. Kjenner jeg blir stressa hvis jeg finner noe i kjøleskapet som er blitt muggent eller dårlig. Når jeg da skal hive gammel mat, er jeg nesten overbevist om at noen skumle bakterier "hopper" inn i munnen min bare jeg tar på gammel mat. Dette passer dårlig med mannen min som har en tendens til å spinke og spare på alle matrester. Han blir sur når jeg kaster mat som han mener er fullt brukbar. Sier at han snart ikke gidder mer hvis jeg ikke skjerper meg ang bakteriefobi..Huff har fått fulstendige tvangstanker rundt listeriasmitte. Tør ikke heller å spise på restaurant. Er livredd for å skade babyen. Vet ikke hva som går av meg. Håper det bare er hormoner.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10113600-har-f%C3%A5tt-fullstendig-angst-for-hva-jeg-kan-spise/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå