pinpina Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Jeg har bestilt og fått ketolyse pakken, har masser av kilo som skal av, så dette går jeg inn for med liv og lyst :-). Lurer på hvor store porsjoner man skal spise. Hvis det f.eks. er kjøtt til middag, kan man spise 300 gram biff, eller skal det være halvparten? Hvis det er grillet kylling til middag, hvor mye skal man da spise? Er det slik at man regulerer dette etter hva man har lyst på og når man blir mett, eller skal porsjonene være små?
så var vi 4 Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Du skal spise deg mett ved hvert måltid. Kjøtt har (for det meste) ikke karbohydrater og da kan du spise så mye du klarer, men husk å spe på med grønnsaker og sånt så du får i deg nok karbo
Gjest Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Som hun over her sier, spis til du er mett! Enkelt og greit. Du skal ikke bli overmett da, men mett rett og slett ) Jeg har aldri veid kjøttet eller fisk, har gått etter å se an str på stykket. Finner noe som omtrent har samme str som hånda mi. Har funnet ut at det er en akkurat passe porsjon for meg. Har vi grillet kylling spiser jeg et kyllingbryst - det er alt jeg orker. Porsjonene skal i utganspunktet ikke være små - les boken og lær deg sånn ca hvor mye grønnsaker du skal ha for å holde karbohydratinnholdet rundt 15 g pr dag (fordel det utover flere måltider selvfølgelig) og ikke minst HVILKE grønnsaker som inneholder ok mengde karber. Lykke til! (hilsen en som er i sin 3. uke og har begynt på den 6. kiloen ned )))))!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå