prinsessemor123 Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 dette er et klageinnlegg altså, men skal man virkelig føle seg så dårlig bare fordi man er gravid? Kvalm, trøtt og skikkelig uggen. har mest lyst å bare bli under dyna døgnet rundt. med førstemann hadde jeg ingen slike plager, men nå holder jeg på å bli sprø. uff, ikke lett å være hyggelig kone og god mor i slik form. stakkers meg;-) trøsten er at det om syv måneder kommer noe godt ut av det hele.
Tobias og Robin Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Hei... VET AKKURAT HVA DU MENER! Er 10 uker på vei, og mest sannsynlig den lateste mora på jord for tiden! Har en sønn på snart 4, og er i full jobb, men med en gang jeg kommer hjem er sofaen min største venn... INGEN energi... Hadde det ikke slik forrige gang:) Håper at det gir seg for oss begge snart! Lykke til!
Tredje barn på vei Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Føler med det. jeg hadde heller ikke noen plager i 1 sv.skap. Nå er jeg mega sliten. trøtt uggen i hele kroppen og kvalm fra ettermiddagen og utover kvelden. Liten matlyst har jeg å... Får vel jente denne gangen da. hihi. er 7+1 uker på vei
Tredje barn på vei Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 ble mye skriving nå men får legge til at jeg nå går etter mens termin som jeg trur det er da. Ska på ny ul på onsdag for å se nærmere når termin er
prinsessemor123 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2007 takk for svar. godt å høre det er flere i samme båt.
Phantom´ Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Samme her. Det værste denne gangen er å ha 2 små i tillegg til magen. Første gang var det bare å slange seg på sofan og tenke på seg selv, men det går ikke med to travle typer som krever sitt fra 07-21 hver dag. At pappa pendler gjør ikke saken bedre... Men som en over her sier; premien kommer når snøen forsvinner :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå