Gå til innhold

Nytt lunsjtreff torsdag 23 august hos Fellini, Sandvika

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Takk for et koselig treff på Vollen i dag!! Ekstra hyggelig at det kom så mange nye ansikter - noen med mager og noen med nurk i vogn.

Håper å se alle igjen også i neste uke!!

Jeg og Mathias er med på Fellini!

Setter opp en liste så det er bare å slenge seg på:

Lilleprins og mamma

Vi sees. Trine :-)

Fortsetter under...

Heisann og takk for i går!

Jeg og Markus er med!

Noen som har lyst til å gå på tur rundt Kalvøya først?

Kunne ha møttes kl 11.00 utenfor Kinoen...

Lilleprins og mamma

Marlin og gutta

Kreps1976

Klem Lene

Hei jenter! Takk for sist! Det var hyggelig å møte dere, blir gjerne med på torsdag ( så fremt det ikke skulle bli en fødsel til da...o). Det er mulig at jeg også blir med på gå turen klokken 11:00. må se hvordan formen er. Gleder meg! Ha en fin helg!

Hilsen Inger-Lise

Hei og takk for sist til dere som var der :o)

Hyggelig å treffe alle sammen, både "gamle" og "nye".

Som jeg har sagt håper jeg på at jeg ikke har anledning til å komme på torsdag, men mest sannsynlig sees vi nok :o)

Jeg er ikke så gangbar ennå, så foreløpig holder jeg meg unna trilleturene. Får heller komme sterkere tilbake når jeg har en vogn med baby og et bekken som samarbeider litt bedre.

Lilleprins og mamma

Marlin og gutta

Kreps1976

Celina73

Gutt nr 2 i august

Klem fra Elisabeth

Annonse

hei damer

Nå er klokken 05.40, og vi står klare for å reise på sykehuset. Mannen sitter nede og spiser frokost, og siden jeg skal faste før ks benytter jeg heller annledningen til å skrive en hilsen til dere damer. Sulten gnager så jeg kan jo ikke se på at han spiser. Skulle gjerne hatt en vollen salat til lunsj i dag.

Siste timene før magen er borte nå, og det skal bli deilig. Håper på å se noen av dere det er aktuelt for på barsel. Da kan vi dele rom. Sender melding når vidundret er her.

Kos dere masse på torsdag. Vi sees.

Klem Vibeke

Hei!

Jeg blir også veldig gjerne med. Usikker på om jeg kan nå tur, da jeg er hos fysio til 10.30, men gjør mitt beste... Mosjon er jo vel og bra :-)

Ellers så ses vi på Fellini (som jeg enda ikke vet hvor ligger) kl 12.

Tone

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...