Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Del Skrevet 16. august 2007 Hei! Jeg gadd ikke vente til uke 14 for å få vite om alt var i orden så jeg bestillte meg time til privat UL og betalte heller for d. Syns d var verdt d for man blir litt roligere når man får høre at alt ser bra ut. D som overrasket meg var at d var jo allerede en liten baby der og jeg var bare 9 og en halv uke på veg..utrolig altså!! Skal tilbake i uke 14, da kan man se om d er f. eks kromosomfeil/downs... Vil dere vite om d skulle være noe sånt? Jeg tror faktisk jeg vil d.. greit å vre forberedt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. august 2007 #2 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg skal til tidlig UL til torsdag...For å sjekke alt...Vann hode, downs, kromosomfeil, lengde og eventuelt hvor langt på vei jeg er... Men jeg trodde det beste for å finne ut sånt som downs var best i uke 12, jeg... eller kan man se det etter det også?? jo lengere ut i svangerskapet så blir det vanskeligere å se har jeg hørt, men klart kan ta veldig feil her nå.. Men det blir spennende å se..=o) Gleder meg stort til å se den lille...=oD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #3 Del Skrevet 21. august 2007 Legen jeg var hos sa man så d best mellom uke 12 og 16.. Så da må jeg stole på d.. Han har ihvertfall fått mye bra omtale så regner med han kan sakene sine;) Han sa at på den ordinære ultralyden kunne man ikke se d så bra, eller man kunne ikke se om d var noe av d du nevnte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppa4 Skrevet 21. august 2007 #4 Del Skrevet 21. august 2007 Hei. Jeg er 37 år og gravid med mitt 4. barn. Jeg har vært hos legen og bedt om utvidet ultralyd på grunn av økt fare for bl.a. Down syndrom, jeg begynner å bli gammel:) Var til lege i dag og han ringte til Senter for medisinsk gentetikk på Haukeland sykehus for å få opplysninger om når dette burde gjennomføres og for å henvise meg dit. Haukeland opplyste at dette måtte utføres innen jeg var 13 + 6 dager. Jeg er nå 11+2. Har fått time neste uke, blir spennende. Skulle også ta blodprøve. Regner med de vet hva de snakker om. Håper dette var opplysende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #5 Del Skrevet 21. august 2007 Javel... da vet vel ikke legen jeg var hos hva han snakker om da.... jeg er 14+3 da jeg skal dit og han mente d skulle være greit å se d da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lesøk Skrevet 21. august 2007 #6 Del Skrevet 21. august 2007 hei vi var på UL i dag på privat klinikk-knapt 12 uker på vei.legen så etter noe feil men det var ikke det etter hans mening ,så skal stole på det,siden han var så flink å vise og forklare.nå roet jeg meg mer ned,så jeg synes det er absolutt verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå