Gå til innhold

Første dag i bhg, tar dere med FOTOKAMERA?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har tatt bilder av begge mine førstedag i ny bhg.

Jeg jobber selv på småbarnsavd. og de vi har hatt tilvenning på til nå har foreldrene tatt bilder! Syns det er kjempe koselig jeg!

Man trenger ikke tillatelse fra andre foreldre så lenge man tar til eget bruk.

Annonse

Vi tilatter ikke dette der jeg jobber, for er alle alle foreldre som syns at det er greit at barna dems blir tatt bilde av.

Joda, går ann å ta bilde av bare sitt barn, men var så mange som ikke brydde om regelen at man bare skulle ta bilder av barne sitt, å tok bilder når de følte for det.

Å det er nå en gang slik at noen få kan ødlegge for alle, så nå tilater vi ikke dette lengre.

Men går jo ann å ta bilde f,eks ved porten eller inngangsdøra eller kanskje i gangen hvis dere er alene der.

Jeg ville i allefall ikke ha sagt noe på det, så lenge det ikke ble knipset bilder på avdelingen.

var en ikke som ble borte gitt:

Slik skulle første settning være:

Vi tilatter ikke dette der jeg jobber, for det er ikke alle foreldre som syns at det er greit at barna dems blir tatt bilde av.

Greit nok at man ikke _må_ ha titlatelse for å ta bilde av andre barn, men må si jeg syns det er litt frekt å bare ta bilde av andres barn uten å spørre om det er greit.

Vi gjorde og ingen reaksjon. Vi har krysset av på skjema der de bl.a. spør om dette er ok. Regner med de hadde fjernet de ungene som var i nærheten det ikke var ok å ta bilde av. Utrolig kjekt å se tilbake på bildet i fjor på denne tid, da han begynte i bhg. Så liten.... hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...