Gå til innhold

for de som gidder

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe har lagt en del nye bilder av lucas i profilen min for de som har lyst å se:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han var jo bare heeeeeelt nydelig=)

Skrevet

Så utrolig skjønn han er:) har 79 dager igjen nå...gleder meg masse...var på 3D i går, og det gå meg en litt a-ha opplevelse..utrolig hvor forelska jeg er:) bilder på profilen min om du vil se:)

Skrevet

takk for det jenter:)

åh da er det ikke lenge igjen,du skal se dagene går fort fram mot fødsel nå:)har sett bildene, var skjønn:):) man blir helt utrolig forelska, bare vent til babyen kommer ut, større kjærlighet finnes ikke enn den du føler i det øyeblikket du får babyen opp på brystet:)

Skrevet

fytti så hærlig lucas er:)

Skrevet

Han er så søøøøøøøøøøt:)

Skrevet

Hællesussen så nydelig han er!! Nå gleder jeg meg vilt til å møte min Lucas, selv om det føles så leeenge til :-))

Skrevet

Heisann Tigern og din lille vakre Lucas! :-)

Har fulgt med litt på siden din før du fikk gutten din!

Han er jo bare helt nydelig, måtte smugtitte litt på profilbildene dine!

Han er totalt skjønn, altså:)

Hadde blitt glad om jeg kunne fått passordet og fulgt med litt på utviklingen hans:)

Har sendt deg PM;)

Skrevet

tusen takk for det athina:) du har masse å glede deg til:)

heihei har svart deg på PM ;) (jeg elsker DEG)

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Har så lyst å se jeg også men hver gang jeg prøver så er profilene ikke aktive. Jeg skal prøve igjen! Spennende å se hvor stor han er blitt :-)

Gjest anouschka with Love
Skrevet

♥ Nå fikk jeg sett!! Så nydelig han er!!! :-D

Skrevet

tusen takk for det:) var med han på seksukerskontroll i dag:) han har lagt på seg to kilo på en måned, det er myyye;) og han har vokst ti cm i lengde:D må nesten skryte litt av gullet da, de sa han er veldig forut for alderen sin og veldig sterk for alderen:D *da ble mammahjertet mitt sprekkferdig av stolthet*:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...