Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Jeg er ny og er nå en av dere. Logget meg på for første gang under "bli gravid" i går- men jommen var det ikke en positiv test i dag. Så her er jeg. Og det etter første prøveperiode! Er riktignok veldig tidlig, men likevel. Har en gutt på tre år, da brukte vi ni mnd på å få det til å klaffe. Selv om jeg er veldig kort på vei så har jeg vel egentlig hatt en god følelse hele tiden og har hatt de fleste syptomer i mange dager allerede. Så jeg får bare krysse fingrene. Gleder meg til å være her sammen med dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen inn hit!

Skrevet

Gratulerer og velkommen

Skrevet

Gratulerer :o)

Skrevet

Gratulerer og velkommen inn=)

Skrevet

Kirikou: Hvilke symtomer hadde du før du testet??? Var du allerede på overtid da eller?

Skrevet

Jeg testet i går, da var jeg bare 3+4! Men allerede forrige helg merket jeg syptomer som trøtthet, følsomme brystvorter og litt ømme pupper, murring/stikking i livmor/skjede, nedsatt/endret matlyst og svak kvalme. Jeg hadde ikke lyst på sjokolade engang, og da er det noe galt. Bare de siste dagene har det kommet flere symptomer og puppene eser ut og er vonde og varme og kvalmen er sterkere. Hadde det på samme måte forrige svangerskap, men ikke så tidlig. Og hva med deg?

Skrevet

Heisann og gratulerer:)

Jeg testa også pos veldig tidlig,er i dag 3+1 ! Kjenner mye av det samme som deg,litt trøtt,murringer,ømme bryster.Dette begynte forrige helg.Jeg har heller ikke lyst på sjokolade lenger,det er ganske så uvanlig for meg,hehe

Ikm er nå tirsdag så regner med den ikke kommer!!

Lykke til videre:-)

Skrevet

Høres ikke ut som den kommer nei. Gratulerer. Da møtes vi nok flere ganger her fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...