Jeanettn Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 eg fikk et dunk nederst i magen idag og eg kjente ingenting da det hadde skjedd... men no er eg begynt å bli veldig øm, spesielt hvis eg trykker litt på.... tror dere det kan ha skejdd noe gale?
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Skader ikke å få det sjekket ut vet du, men det skal selvsagt mye til før den lille blir skadet av dunk etc.
Jeanettn Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 tenkte eg sku ringe legen i måren.. fikk veldig behov for å høre at alt står bra til der inne... men var godt å høre at det skal mye til for at det blir skadet av dunk:)
Labambie Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Husk at babyen ligger veeeeldig langt inni deg da. Den er liksom akkurat nede i livmora.. Maaange cm inn i deg. Så neppe skadelig. Ingen blødning,så er det ikke farlig.
Jeanettn Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 nei har ingen blødning så håper det går bra.. er vel litt overnervøs av meg:)
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Fram til uke 12 ligger jo livmora beskyttet bak symfysen/skambeinet, så hvis du er mindre enn 12 uker på vei er det vel nesten null sjans for at dunket har nådd livmora. I tillegg ligger jo spiren godt beskyttet inni livmora. Prøv og slapp av du, ring imorgen hvis du fortsatt er urolig. (svarte litt lenger opp og)
Jeanettn Skrevet 16. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2007 takk:) da roet eg meg veldig... ikkje så mye som skal til for å bli nervøs for tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå