Gå til innhold

Hva tror dere dere får???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når vi får den gutte - jentefølelsen?!

Noen som føler det på seg allerede??

Hva har dere fra før....hvis dere har da :-)

Jeg har to gutter.......og er 95prosent sikker på at 3 gutten kommer...hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner virkellig ikke, håper det blir gutt eller jente :)

Sjaman mente det var jente. Har gutt nå.

Skrevet

nattinatt (på spåsidene) tror at vi får jente:) spennende!

Skrevet

fant et kinesisk sjema for om det ble jente eller gutt ett eller annet sted. Skal vistnok være 99 % sikkert. (vi får se på det)

Der sto det at jeg får jente pga alder og unnfangelsesmåned.

For meg er det samme hva jeg får. vil bare få barnet.

Svigermor håper på jente, siden det er en "ren" gutteslekt på min mann sin side.

Skrevet

Jeg og sambo tror vi får gutt, har bestemt navn og allt, men om det blir jente blir vi selvfølgelig utrolig glade for det også.. men er så sikker på gutt at vi ikke har tenkt på jente navn engang. hehe

Ifølge det kinesiske fødekarte her på BIM blir det jente, men på babyverden blir det gutt, så har vel en 50 50 sjangse. :P

Skrevet

Sjaman mente det blir en jente og det kinesiske fødselskartet sier gutt. Har jente fra før så det blir spennende å se hva det blir.

Skrevet

Vi har gutt fra før og har en mistanke om at det blir en gutt til, men hadde jo vært moeo med en jente oxo så hadde vi harr en av hver.

Men blir jo glad uansett hva jeg får ,

Skrevet

Hei... Kinesiske kartene sier at jeg får jente.... Har gutt fra før, og tror det blir en gutt til... Har altid sett for meg at jeg blir en såkalt fotball mamma:) Men en vet jo aldri... Hadde vært koselig med en jente å!

Skrevet

Kan aldri være helt sikker,men har en ganske sterkt følelse av at jeg får ei jente denne gangen også!! Hadde samme følelsen med første=)

Skrevet

Har på følelsen av at det blir en gutt

Skrevet

Hadde veldig guttefølelse da jeg gikk med datteren min, så jeg stoler ikke på magefølelsen!

Er i mye bedre form denne gangen, og det KAN være tegn på annet kjønn... hvem vet. Gleder meg iallefall til ordinær ul =D

Skrevet

Denne gangen blir det jente. Jeg venter mitt 4. barn. Har to gutter og ei jente fra før. Alt er veldig likt som da jeg ventet snuppa for 12 år siden. Tror jeg da... Vel, magefølelsen er så sterk at jeg bare måtte kjøpe med noe rosa babytøy her om dagen. Salg på Cubus ;-) Sambo ble flirfull når jeg fortalte at jeg hadde kjøpt rosa babytøy, og mente at gutter sikkert også kan bruke rosa *S* Eldstemann på 17 bruker jo mye rosa... Men, tviler på at han, når det kommer til stykket, vil kle opp sin sønn i rosa kjoler *S*

Skrevet

Hvor finner dere disse spåsidene?

Skrevet

jeg er veldig sikker på at det blir gutt. magefølelsen sier gutt, kinesisk fødselskart sier gutt, pendel sier gutt og en test på babyverden sier gutt. :) så da er det bare å vente på UL å håpe at jeg ser noe der.

Syns det er greit å vite det på forhånd jeg. Under fødselen blir det nok av tin å tenke på. Åsså er det gøy å kunne lage en gjettekonkurranse midt i svangerskapet for familien. :)

Skrevet

Tror nok det blir gutt denne gang, har jente fra før. Men kommer til å slite veldig med å finne navn. Syns det er så få fine guttenavn! ARRG!

Skrevet

ifølge det kinesiske kartet blir det gutt,blitt spådd gutt også! Så det er stor sjanse for det:-)

Skrevet

Æ trur kanskje det bli en gutt eller to. Har mine øyeblikk der æ lure på om det e tvillinga der inne... Ik! ;) E førstegangsgravid og snart 9 uke på vei.

Skrevet

Følte veldig gutt med første. Og det var det. Er litt mere usikker denne gangen.

Skrevet

Ifølge ringtest og kinesisk fødselskart blir det jente, men hvem vet. Ønsker veldig en rosa bylt denne gangen. Har to gutter fra før, og i og med at dette sikkert blir siste hadde det vært stas å få en av den andre sorten også. Men jeg tar selvsagt gjerne imot en guttepjokk også. Så det blir litt sånn at jeg forbereder meg på gutt, og tar jente som en ekstra bonus...

Skrevet

Har alltid trodd det bare ble gutter på oss (har 1 gutt fra før), men nå når jeg er gravid holder jeg en knapp på jente! Fikk den følelsen med en gang. Hadde rett sist, men man vet jo aldri... En gutt er også greit!

Skrevet

jeg tror jeg får en gutt:) Er egentlig ganske sikker, men jeg får se etterhvert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...