Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 har vært bekymret under hele sv.skapet hittil,å idag fikk jeg bekreftet min verste frykt.var på første legebesøk på tirsdag,testen var klar positiv,og da bynnte jeg å slappe litt mer av,legen anbefalte meg en privatklinikk til å få ul om jeg ville,for å ikke være så bekymret.jeg tenkte det sikkert var vanlig å bekymre seg,selv om jeg ikke gjorde det i første sv.skap.hvertfall så utførte legen innvendig ul,og der så vi bare et bittelite embryo,ingen plommesekk etter det han kunne se,og embryoet var ikke utviklet seg så mye som den burde vært til nå.så heller ikke noe hjerte som slo,så han var temmelig sikker på at det ike var noe liv der.blir henvist videre til gu og ultralyd ved st.olavs,og evt utskrapning.er så vannvittig lei meg nå..trodde aldri dette ville skje meg liksom..ønsker dere alle sammen lykke til på ferden,så får jeg takke for meg for denne gang,og får håpe jeg kommer tilbake om ikke så altfor lenge.
Meg og gutten min Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 æsj så kjedelig og trist. hadde du symptomer da??? og hvor langt var du på vei??? masse lykke til
Mido Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Off så trist... Jeg har opplevd MA selv, før jeg fikk gutten vår... Jeg ble sendt rett fra lege til sykehus, så jeg slapp å vente... Det var en forferdelig dag... helt uvirkelig...rart... tenker på deg... Altså, de var veldig allrighte på sykehuset, og alt gikk bra for seg om du skjønner... men følelsene mine var i kaos...alt var så skremmende og rart...følte meg tom og ensom selv om samboer var med... Ingen skulle behøve oppleve det...
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Har vært kvalm og ekkel i magen,ellers god form.men merket at kvalmen har gitt seg den siste tiden,trodde det var for at jeg nærmet meg 3mnd.jeg var ti uker p vei.magen er fortsatt oppblåst og jævlig,svimmel er jeg fortsatt,og hcg virket sterk hos legen for to dager siden,så det er så uvirkelig nå..må gå enda en uke eller to før jeg får dra på gu å få bekreftet 100% sikkert,men har ikke noe håp,bedre å forbrede seg på det verste.
Mido Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Off, så forferdelig å gå å vente... Jeg ble sendt på sykehuset samme dagen som legen min så at det ikke var noen hjertelyd. Der var det to leger som kunne bekrefte at hjertet ikke slo, og størrelsen på fosteret var 7 uker, og jeg var i uke 9.. så det hadde vært dødt en stund... Ikke meningen å "mase" men jeg hadde vurdert å prøve å kommet inn litt tidligere... Det er jo en innfeksjonsfare for deg også. Om det er slik at det har gått galt, og kroppen ikke klarer å kvitte seg med det... Det var ikke meningen å være negativ i stad...jeg forsto på deg som om de var helt sikre jeg skjønner du. Selvfølgelig håper jeg alt står bra til med den lille spiren, men det må være tortur for deg å gå å vente i kanskje to uker til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå