Gå til innhold

Mammaklær uke 11???


Mesusah

Anbefalte innlegg

Jeg måtte ta ibruk mamma-buksen igår kveld.. Alle de andre buksene strammer og er ubehagelige å gå med. Synes dette er veldig tidlig jeg.. Husker ikke når magen kom med jenta mi heller.. Har også hørt mange som blir mer oppblåst og at magen vokser fortere i svangerskap nr.2.. Men likevel da.. Har en liten mistanke om at det er to.. :S Pappan er tvilling, min mormor har født tvillinger. hjelp!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte med mammabukse i uke 13, men skulle gjerne ha begynt litt før da det strammet.. Ville ikke begynne før jeg hadde fortalt det på jobben.. :o)

 

Med førstemann begynte jeg ikke før uke 18 eller 20, husker ikke helt.. Er jo bare å hoppe i det så man har det behagelig, ser ingen grunn til å vente.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel i utg.pkt ikke arvelig hvis in mann er tvilling, for det er bare arvelig med toeggete, og da må du isåfall slippe to egg. Men kan være arvelig pga din mormor dersom hennes var toeggete. Eneggete tvillinger er bare "noe som skjer" liksom (hvis jeg har forstått dette riktig).

Begynner å bli lite bukser som er behagelige her i gården også...uke 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Pappan er toegget tvilling, og mormor fødte toeggette hun også..

Kan kanskje bare være pga at jeg er i mitt 2. svangerskap, derfor denne svære magen allerede. Håper egentlig det.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+2 og sliter også med buksene om dagen. Må vel fortelle det på jobb nå, for jeg orker ikke holde inn magen hver gang jeg ser noen. (Kanskje i morgen?) Skal bli deilig å slippe frem magen og kunne gå med litt mer kroppsnære og avslørende gensere igjen. Jeg venter også nummer 2 da, magen kom mye senere forrige gang... Jeg har også tenkt tanken på tvillinger, men tror vel egentlig det kuner fordi det er nummer 2. (Håper i grunnen det, selv om tvillinger sikkert hadde vært koselig også.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes også bukser ble ubehagelig å ha på seg... strammet helt nederst (bukserom som er lave i livet).. jeg har bare en... tror det er individuelt når livmoren begynner å komme opp fra skambenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke ti, og har allerede tatt i bruk mammaklær.... Er enige at en ser ut som en oppblåst ballong tidlig med nr to... Flere som allerede har gjettet at jeg er gravid, men jeg har ikke bekreftet noe, eller fortalt det enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+4 og har måttet gå til innkjøp av mammabukser. Er gravid med nr. 1, men har allerede fått mage. Går med løse bluser og t-skjorter, vil ikke si det på jobb enda, før det er gått de magiske 12 ukene..... Prøver å holde inne magen når jeg snakker med sjefen og andre på jobben, men har fått noen undrende blikk allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillinger er kun arvelig i mors-rekken. Går altså kun fra mor til datter, og derfor har ikke det at faren din er tvilling noe å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte til med mammaklær rundt uke 10-11, og jeg er førstegangs!

Har bare sett en når jeg var på tidlig ultralyd, skal til ordinær ul nå til uka så da får jeg se. Men jeg tror det bare er en der inne, altså! Jeg er 18+0 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er bare meg!! Har alerede begynt å bruke sånn bukestrikk i knappehullet på buksene! Jeg er 9+6 og igår såg også min mor at nå begynte magen å synes! Var på ultralyd i uke 7 og det var bare 1 spire der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tok i bruk mammabukser i uke 6 jeg.. ingen av mine bukser passet da, strammet og var ubehagelige. har nok veldig oppblåst mage tror jeg. jeg ble nødt til å si det tidlig på jobb uansett grunnet arbeid med skadelige stoffer, så brydde meg egentlig ikke om noen så at det var mammaklær. det viktigste for meg er at jeg har det behagelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...