L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. august 2007 #1 Del Skrevet 16. august 2007 Var på sykehuset i dag og ser ut som det blir ks den 17 september. Skulle få brev i posten om noen dager:) Ellers pga den tilstanden som jeg har snakket hun om at de ville ta narkose under inngrepet. Er litt skeptisk, men går vel bra det. synd å evnt ikke få være våken under inngrepet da... Lille gutt var fortsatt gutt (:=) og var helt innenfor normalen. Estimert til 2400 gram som visst var 0% eller noe sånt... Fikk dessverre litt inntrykk av at de ville skremme meg opp litt i forhold til inngrepet. Hun fortalte om alle de negative tingene (som jeg syns var flott), men fikk liksom inntrykket av at jeg var "mindre verdt" fordi jeg skulle ha ks og ikke vaginal fødsel. Men er visst en policy som de har på dette sykehuset, så det utføres visstnok FÅ planlagte ks og at det skal være tungtveiende medesinske grunner for å få det... Så sånn er det:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10108425-da-ble-det-ks-p%C3%A5-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå