Gå til innhold

...den derre bringebær blad teen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...det er vel det den heter??

Var på apotek og helsekost i dag, ingen som hadde den :s

Hvor kjøpte du din? Og når begynte du å drikke den? I hvilken uke liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! undersøkte litt om bringebærblader i dag, og man kan starte 3 mnd før fødsel, sunkost fører (eller kan bestille) den i løsvekt!

Skrevet

ok, takk for svar :) er 34+3 så da er det vel på tide da!

Har ikke sunkost i nærheten... noen som vet andre plasser de kan ha?

Skrevet

ååååååå daaa så ;D thanks søta ;)

Skrevet

Er det ikke bringebærkapsler dere som har kommet så langt bruker? Blir jo helt forvirret over alle dise tingene jo. SÅ hvilken coctail skal man ha i seg, te og kapsler? begge to? Noe mer? hehe

Skrevet

Jeg begynte med te, og gikk over til kapsler, som jeg øker doseringen på etterhvert.

Teen er jo kjempegod, så tar litt av den innimellom enda.........

Skrevet

Håper jeg husker dette næår min tid kommer, for alt som kan hjelpe det skal jeg prøve :-)

Skrevet

Når jeg gikk gravid sa de at det var viktig å ikke starte mer enn 3 uker før termin, siden det hjelper modningen... Jeg beynte med de bringebærblad kapslene på torsdag og lillemor ble født på lørdags morning.. hørt om flere som også det har skjedd med.. men de kan være litt sterke.. lykke til

Skrevet

jeg fikk forresten Amallie i sep. 2004

Skrevet

har lagt inn dette før,men husker ikke om det var her; jeg jobber på life,og vi fikk bestillt fra helios-klosterUrter heter merket, og bakpå den står det; bringebærblad te er den beste "svangerskapsurten". motvirker svangerskapskvalme, virker både avslappende og stimulerende på bekkenmuskulaturen, noe som kan påvirke fødselen til å bli lettere og gå hurtigere. teen gjenskaper også en hurtigere normalisering i underlivet etter fødselen.

drikk 1-2 kopper daglig, økes til 3-4 kopper daglig ca. 4-5 uker før fødselen. drikk 1-2 kopper også de første ukene etter fødselen.

idag startet vi på uke 34,så ikveld begynner jeg også med fødselsforberedende olje(smøres nedentil)-også fra helios =)

Skrevet

Jeg startet med kapslene i uke 34, har termin om 4 dager. Så dette setter ikke igang fødselen men du unngår forhåpentligvis å revne der nede.....

Skrevet

Men skal man drikke så mye te OG ta kapsler?

Skrevet

Hvis du bor i nærheten av bringebærbusker, kan du også plukke en håndfull av bladene koke i noen minutter og la trekke i ca 10-15 min. Smaker ikke så værst med litt sukker i.

Må bare si at jeg har født tre ganger og revnet med mine to første. Denne gangen har jeg drukket te og revnet ingenting :-) Vet ikke om det var teen, Men skader jo ikke å prøve:-) Begynte i uke 35 å drikke ca 2 til tre kopper daglig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...