Septemberstjerna og Martine Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Leste et sted at man kan få bedre søvn ved å vri senga, slik at når du ligger på høre side skal ansiktet peke mot nord. Stemmer dette? Eller har noen av dere andre tips til hvordan jeg kan få bedre søvn om natta?
kroi Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 De sier i alle fall at du ikke skal sove med hodet mot sør, her kaller de det "å sove den fordømte veien". Bortsett fra det har jeg ikke hørt om noe spesielt.
Trollemor og snuppa! Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Ehhh.. har det noe å si da? Snuppa vår kåler seg rundt i senga og sover noen ganger den ene veien og andre ganger den andre.. Merker ikke noe forskjell på søvnen hennes altså.. ;o) Jeg sover med hodet mot sør, og sover stort sett godt om natta.. (Bortsett fra når mannen min snorker da... ehehe..)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 De styrer litt med dette i forbindelse med kinesiske horoskop. Lån elelr kjøp en bok om dette, så finner du ut hvilken vei akkurat du og dine bør ligge med hode, for det er nemlig ulikt! Vi var heldige da, både min mann og jeg skulle ligge samme vei, hehe... Men jeg aner ikke om vi gjør det nå da.
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 hmm... her i huset ligger jeg, mannen og eldstemann med hodet mot nord og beina mot sør (om ikke han snur seg da, for det hender det han finner på.. vil ligge den andre veien..) og snuppa ligger med hodet mot sør og beina mot nord.. går ikke noen annen vei på det rommet..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Hodeenden på senga skal peke mot nord har jeg hørt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå