♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Noen som har den?? Jeg har kjøpt den brukt, og syns den ser helt grei ut..god fjæring er det iallefall:D Når jeg triller den uten baby kjennes den litt skranglete ut, men dere som har den, blir det annerledes å kjennes til når bebbisn ligger oppi?? For da blir det jo mer tyngde oppi osv... Kan ikke lille bebbi komme ut nå da, så jeg kan finne utav d:)<3
mto2 Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Prøv med noko anna tungt oppi. Eg har brio kombi 2005 og er veldig fornøgd. Var kjempegod å trille til eg rygga på den og den vart skeiv.. Anbefalast å setje vogna inn i bilen FØR ein set seg inni for å køyre. :S
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Hehe, skal prøve å huske på det du:) Føler egentlig at vogna tipper litt frem, men det kan være bare meg..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 Noen flere som har prøvd denne vogna????
Bellanotte Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Jeg har 2006 modellen. Den har en slik vuggefunksjon som gjør at du kan vugge barnet uten å måtte trille vogna. Om du skjønner hva jeg mener, uff litt vanskelig å forklare. Jeg er enig med deg at det føles litt rart, men du blir fort vant til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå