Gå til innhold

Dere som har fått beskjed om at dere venter jente..


Minnie Mom

Anbefalte innlegg

..så dere selv at det var jente? Vi har vært på UL idag, der så vi en frisk og våken baby og jordmor var ganske sikker på at det er ei jente. Hun viste oss to små parallelle streker mellom beina, og sa at det ikke var mye tvil.. :o) Allikevel har jeg hørt om mange som har fått beskjed om jente, men fått gutt allikevel, så er liksom litt skeptisk.. he he..

 

Bare lurte på om dere så det selv og om det var to streker mellom beina? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en jente fra før og venter jente igjen. Begge ganger har jordmor sagt med ganske stor overbevissning at det var en liten frøken.Hun forklarte også hvordan hun kunen se det, men jeg må innrømme at jeg ikek selv klarte se det hun fortalte. Men jeg så ingen tiss heller, så jeg velger å tro på det denne gangen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarte vel ikke helt å se det selv, men som andre, så så vi noen streker. og hun var veldig sikker på at det var en liten frøken :) så får tro på ekspertene :) men har og hørt at når det har kommet det motsatte ut :) da er det bare å selge og kjøpe nye klær he he..

lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter selv en gutt men det så ut som to prikker og en liten strek. Så hvis det er to streker så er det nok jente. Jordmora så også penis fra siden så vi er sikre på gutt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det også en liten tissefant (men det er det ingen som vet). Sier til alle som spør at vi bestemte oss for å ikke vite kjønnet :)

 

(derfor blir dette innlegget signert som anonym)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...