Gå til innhold

moniccen og Stina 14.06.07!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser av profilen din at du driver og blir ammehjelper, hadde tenkt å foreslå det for deg, for du svarer generelt veldig bra her inne... Velkommen skal du være! Vi trenger helt klart folk ute i Lofoten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Takk skal du ha *rødmer* :)

Tenker som så, at etter 3 unger, og div problemer (utfordringer), så har jeg kanskje litt erfaring å bidra med etterhvert.

Venter spent på ammehjelp-pakken, bestilte den for ganske lenge siden, men har ikke dukket opp enda. Vet du hvor lang tid det tar?

I mellomtiden leser jeg det jeg kommer over, bl a den danske boken som var linket til her inne. Utrolig mye nyttig informasjon der.)

Ja, helsesøster sa det var ingen her, så det passer jo fint.

Har jo mine "problemer" og spørsmål jeg også, selv som 3. gangs ammer, så er godt med et slikt forum som dette.

Skrevet

Nå skal det sies at det har vært ferieavvikling, men jeg kan sende en epost for deg om du vil, send meg en pm. Eller du kan maile selv, de er igang igjen nå.

Skrevet

Forresten, på lansdmøtet i September (Tønsberg, vet ikke om det høres latterlig ut å reise for deg???) kan du bli ah på en dag!

Skrevet

De må ha navnet ditt for å kunne sjekke, kan du maile dem selv?

Skrevet

Ja, skal maile dem selv, takk for hjelpen! :)

Blir nok ikke noe landsmøte med lille Stinamor på slep nei, men d hadde vært interessant det! Neste landsmøte får de legge til Bodø ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...