Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jepp… i dag starter jeg på prodessen. Skal finne ut når (om) jeg har eggløsning sånn at jeg vet det i allefall… når jeg har funnet ut av det skal jeg kanskje ta jkontakt med en dansk klinikk. Skulle virkelig ønske jeg hadde noen som kunne dra med meg til danmark, og som visste om hele prosessen. Men det er mange som har klart det uten hjelp, så jeg skal nok klare det jeg også =) i dag fikk jeg en post pakke med diverse ting jeg har bestilt. Så nå blir det eggløsningstester en stund framover ja… noen som har tips om hvordan tid på døgnet man skal ta testen? Er det det samme? Trenger man ta flere ganger om dagen eller holder det med en? Takk for svar! =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10107232-da-begynner-jeg-roligt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først - lykke til

Test på morgenen i utgangspunktet. Derom testen viser en svært svak strek, kan det være lurt å teste på ettermiddagen samme dag. Når på døgnet du tester positivt vil avgjøre om klinikken ber deg komme samme dag eller dagen etter. Håper du har fått tak i noen gode tester. Jeg har dårlig erfaring med billige tester bestilt på internett, så endte med å kjøpe de dyre digitale som selges på Vitus apoteket i Norge. Dagen jeg testet positivt på den digitale, var enda ikke den billige slått ut (testet med begge i samme urin for å være sikker). God tur :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...