tayni Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 jeg har egentlig piercing i navelen. tok den ut i går for kom plutselig til å tenkte på at det kanskje ikke er bra. er 6+1 på vei. har det noe å si? skjønner at den må ut uansett når magen vokser, men hra det noe å si for spiren tenker jeg. har jo tatt den ut allikevel, men er nysgjerrig
Skuddårsmamma=) Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Hmm...det hadde jeg ikke tenkt på. Kan ikke komme på noen grunn til at den skal være skadelig for fosteret og utviklingen, men når magen begynner å vokse må den nok ut ja. Jeg er 12+1 i dag og har fortsatt min i enda. Har hatt den i mange år, og tenker ikke ta den ut før magen begynner å vokse. Noen andre som vet noe??
1baby,og 1 spire Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Heller ikke hørt at det skal kunne være skadelig. Jeg har ikke tatt ut min. Lar den sitte så lenge jeg kan. Men skulle jo tro man kan få ett svar av jordmor eller legen.
ambumamma Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 den skader ikke fosteret men er lurt å ta den ut etterhvert ja så du slipper å få stygge arr.
SuperMoM <3 Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Tok den ut i mitt forrige svangerskap.Fikk beskjed om at det kunne sprekke.Så var best å ta den ut.Jordmor som sa det til meg.Har hørt andre myter om de som ikke har tatt ut og har fått stygge arr.
Julie- Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Jeg tok ut min, men kanskje litt for sent- for piercinghullet har sprukket opp i mange fine strekkmerker rundt hullet:/ Har nå tre dager igjen til termin, og synes bare strekkmerkene har blitt verre og verre rundt piercing-hullet gjennom hele sv.skapet..
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 tok ut min når magen begynte å bli så stor at piercingen ble ubehagelig. tenker å gjøre det samme denne gangen å...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Jeg brukte navlering under hele svangerskapet. Da jeg fødte ble det kommentert hvor fin den var av jordmor. Hørte aldri et eneste negativt ord fra noen.
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Du trenger egentlig ikke ta den ut i det hele tatt, du får kjøpt sånn graviditetsring som er ganske lang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå