Gå til innhold

hvilken vinterjakke skal dere kjøpe i år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei faen... det har jeg ikke tenkt på før nå jeg heller!

Hva skal vi ha på oss???

Tror jeg blir hjemme i høst jeg... he he :)

Vi finner vel noe, selv om det kanskje ikke blir det stiligste vi har sett.

For første gang i mitt liv er jeg kjempegla at sommern snart er over! Kan nesten ikke vente på de lange, mørke høstkveldene. Gleder meg sånn til å bli mamma! :)

Annonse

Tror du bare kan glemme formsydde jakker! De er jo innsvinget i livet - og som gravid så er jo fasongen stikk motsatt. Må nok gå med en "god, gammeldags boblejakke" hehe:)

Finnes jo mange fine og sporty jakker fra f.eks. Bergans:)

Hehe, det er et problem ja- har heldigvis funnet lagret et par kåper fra 90-tallet da alt var oversized og jeg var tykkere, så til fint er jeg dekket, men til jobb og hverdags...blir vanskelig. Er vanskelig å begrense innkjøp av mmmaklær synes jeg, har lyst på nye ting, men så tenker jeg at det er jo kost tid jeg kan bruke de, som gravidbukser f.eks- trenger jo ikke veldig mange...på den andre siden er det jo første gang nå og kan jo bli en til...

Syns det e utrulig deilig at det finnes fine mammaklær no, kontra sist eg va gravid. Da gikk eg i snekkerbukse halve svangerskapet, å etter det har eg ikke tatt i en sånn en... :) Kjøpe mammaklær med god samvittighet, planlegg åsså en til så hvis det går i orden så får eg mer bruk for det. Hadde nok brukt de pengan på andre klær som eg helt sikkert ikke hadde bruk for, om eg ikke va gravid no. Syns det e godt å føle seg litt fresh selv om kvalmen herje, og bekkenet ikke følge resten av kroppen!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...