Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har og blitt gravid på frys, nå mistet jeg da, men det visst ikke så mye mindre sjanse for å bli gravid med fryseegg enn ferske.

Gratulerer til deg Elinda, håper vi følger etter!:-)

Annonse

Heisann.

Jeg var så heldig å bli gravid på første fryseforsøk, satte inn ett egg.

Er nå 6+0 og alt går fint enda.

Lykke til alle som prøver og gratulerer til alle som er blitt gravide.

klem klem

Takker alle så utrolig mye for svar, setter stor pris på det!

rm83(m/gull i magen) :-)

Husker du når du først fikk symtomer på graviditet og hva det var?

Kjenner at det "river" i eggstokk området, akkurat som mensmurring, selv om jeg vet at det er alt for tidlig...!

Når en virkelig kjenner for godt etter, kan en vel kjenne de rareste ting, selv ting som ikke er reelle...:o)

Hei Sarah

Kjennte egentlig veldig mye murringer denne gangen, liksom en slags varme til tider.

Mye mer murring og litt magekramper, øm korsrygg. Ellers ikke noe annet.

Litt sure oppstøt mot testdag.

Men som sagt så var hodet ganske så stressa og utolmodig, ikke godt å si om jeg fabtaserte om symptomer.

he he

:-) håper du lykkes....

XXXXXXXXXX krysser fingrer og tær

Heisann, både dere som har blitt gravide, og dere som ruger på fryseegg. Skal i "ilden" på torsdag eller fredag! Lurer på om dere tok ut noe sykemelding i forbindelse med forsøkene? Er i stresset jobbsituasjon, og lurer fælt på om jeg skal be om noen dager, eller ikke? Forrige gang var det svært nervepirrende å gå å vente på om egget hadde overlev frys. Jeg er lærer og lurer på om elevene har godt av at jeg nervøst venter på telefonen...?

Hilsen

Hei.

Gratulere som ruger.

Jeg ble gravid med fryse embryo i naturlig syklus. Fikk inn 2 stk og 1 har festet seg...er 18+3 i dag.

Lykke til

Til du som spurte om sykemelding. Jeg har ikke gjort det v fryse forsøk. Jobba fullt som vanlig og var ganske avlsappa til hele dette forsøket....vips så fikk jeg en overaskelse når jeg skulle teste.

Annonse

rm83........c",)

Ja, nå hadde det vert fint om vi lykkes, er sååå spent!!!

I hele går, hadde jeg masse murring, følte at mensen var rett rundt hjørne...

Men det er som du seier, ikke godt å vite om det det er reelt eller bare fantasi..:o)

Det får gå som det går, ikke no mer å gjøre...c",)

Får håpe at alt går smertefritt for deg videre i svangerskapet! Lykke til du og!!!

Utrolig bra! Overraskende mangen som faktisk har blitt gravide på frys.

Virkelig godt å høre!!!!

Har vert litt negativ instlillt til dette forsøket, men da er det ingen grunn c",)

Gratulerer så mye alle dere som er blitt gravide! Håper jeg kommer etter om en uke!!!!!!! c",)

• 2 uker senere...

Jeg ahr også blitt gravid på frysforsøk - er 4 uker på vei - ikke mye men det gir håp. Satt inn 2 egg og venter spent på UL :o) De regner visst egget som 2 uker på vei når det e rsatt inn..dvs at jeg satt inn egget for 2 uker siden og er daa 4 uker på vei...spennende..får bare håpe alt går bra...

Jeg hørte forresten at det er 35% sjanse å bli gravis på IVF forsøk og 20% på frys. Jeg har hatt 1 IVF og 2 frys forsøk..

Heisann alle sammen!

Jeg ble også gravid på fryseforsøk! Er nå 25 uker på vei :) Trodde ikke det var sant når vi fikk positiv test......... Men nå vokser magen og da må jeg nesten tro det......... Vi har hatt 1icsi, 2 avbrutte frys og 3 gjennomførte frys.

Det var noen som spurte om sykemelding i rugerperioden. Jeg jobber som fengselsbetjent, men tok ikke ut sykemelding. Det er en jobb som kan være stressende, det er skift og det kan oppstå ganske så hektiske episoder. Men jeg tenkte at det kunne være godt for meg å gå på jobb slik at jeg fikk tenkt på noe annet en ruging. Men jeg fortalte det til sjefen nesten dagen etter positiv test slik at jeg kunne få gå ut av tjeneste på den avdelingen jeg jobba på og over på en roligere avdeling.

Håper at andre også får oppleve lykken av å bli gravid og få kose seg med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...