Gå til innhold

Teutonia Mistral- noen med erfaringer?? (same som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å kjøpe denne vognen til babyen som kommer i oktober!

Er dette en bra vogn?

Er det noen som vet om det er store forskjeller på de ulike års modellene? Ser det er mange -05 og -06 modeller å få kjøpt på f.eks Finn.no.....Eller skal vi gå for en -o7 modell??

Takker for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vogna er kjempe fin. Den beste 4-hjulingen spør du meg (men en trehjuling er jo mye bedre å trille da.)

Med softbag oppi og med liggeforlenger har babyen en fin liggplass også når den blir større. Jeg har hatt 00+05 modell av den, og det har sikkert skjedd masse frem til 07-modellen. Gå for lufthjul. Kjekt med vendbart styre og god og lun kalesje.

Skrevet

Har hatt 3 mistral, en skandinavisk 05 mod, en tysk 05 og en tysk 06. Den som var best å trille var den tyske 06, stødigere understell. 05 mod og nyere er lette, de eldre modellene (04 og eldre) er tunge, vær klar over det.

Anbefaler deg også å kjøpe liggeforlenger og vindtrekk, da blir det en super bagvogn når babyen ikke bruker softbag lenger. Jeg brukte det om vinteren, lunt og fint. Deilig med vendbart styre! Men kjøp med lufthjul, bedre å trille på snø da.

www,lilleprinsen.no selger dem til greie priser, har kjøpt to av henne.

Skrevet

Jeg fikk barn oktober 05 - og hadde mistral - er kjempefornøyd! Hadde en dunpose (odenwälder) oppi mykbag'en, og med stormtrekket over var det lunt og fint.

Bruker mistralen fremdeles, super som sportsvogn, lett å legge sammen og få inn og ut av bilen etc. Nå venter jeg nr 2 som skal arve doningen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...