Gå til innhold

Dere som har carena eller andre søskenvogner,se hit.

Anbefalte innlegg

Når dere har en baby oppi, bruker dere mykbag da? Gutten vår er 1 1/2 mnd nå, og vi skal kjøpe carenavogn. Trenger man bag, eller blir det for trangt med pose oppi den? Går det an å feste pose i vogna, og legge babyen oppi der bare?

Fortsetter under...

Vi kjøpte en GT Sport (fordi den er lettere, smalere, myye lettere å svinge og uten frontbøyle). Den brukte jeg bare bag i én gang. Fant ut at det var like greit å bare legge henne i en vognpose rett i setet. Det fungerte utmerket! Da var det vinter da, så jeg hadde en liten vinterpose i dun som fungerte som polstring på alle sider. Dyttet fotenden inn under beina og rompa til babyen slik at setet ble tilnærmet helt horisontalt.

jeg satt og så på en carenavogn på cafe i dag, og da så jeg at den har jo ikke full liggestilling? da kan jo ikke en baby på under 2 mndr ligge rett i sportsdelen da? Mye bakker her jeg bor, da siger han jo bare ned ...Må ha bag likevel da,tenker jeg...

Annonse

Skjønner ikke helt hvilken vogn du snakker om, tv.vognen har jo stropperegulering. Og den har ikke full liggestilling. Full liggestilling er når det er helt flatt. Tfk har som nevnt over ikke full liggestilling. Carenaen har knekk i ryggen, kan ikke legge en 1 mnd baby der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...