Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Er det noen som har en formening om forskjeller evt hvem som er best? Tenkte at det var på tide å få et rent og pent hjem.... Mamman til 2 prinser (33.uke)
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 16. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. august 2007 Se der. Jeg trodde ikke jeg hadde fått endret nicket mitt pga av problemer med min side, men det hadde jeg ja:)
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Heisan, jeg har Eidsvoll miljøprodukter, vinduspusseklutene er kjempefine, har aldri hatt så blanke vinduer før. Men der slutter det også. Har en pakke som heter regnbuepakken, div kluter med forskjellige farger som du kan bruke til div ting. Jeg har en til bad, en til støvtørring, jeg har aldri hatt så mye støv noen gang jeg da Har også dørmatten dems, den skal være såå bra for å holde skitt ute,( tenkte det var greit å skaffe den med tanke på barnevogn som skal ut og inn) men den er ikke bedre den enn andre dørmatter. Skrubbene til oppvasken er jeg også fornøyd med. Enjo har jeg ikke prøvd, kan ikke hjelpe deg der. Ha en fin dag :-)
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 17. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2007 Tusen takk for svar:) Noen flere?
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 22. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2007 Dytter litt her jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå