Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Har fått halsbetennelse og febern sniker seg på, hvor lurt er det å ta paracet, mener 2 er ikke farlig,men liker ikke å ta tabletter uansett i svangerskapet, så hvordan blir det om jeg må på penicillin, er det også ufarlig?
Prøver igjen! Aprilspire Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 jeg er ingen ekspert på dette, men min lege sa at jeg kunne "spise så mye paracet jeg trenger" (max 1 gram x4 i døgnet). Dette er i forhold til at jeg har veldig mye hodepine (også utenom graviditet) paracet skal ike ta skade på fosteret, men kan gå over i morsmelken sa legen, og det står også i paracetpakkens informasjon god bedring
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Legen min sier at jeg ikke bør ta paracet, for har også mye hodepine både som gravid og utenom svangerskap, for hun mente jeg fikk hodepine av å ta for mye paracet..så blir liksom så i tvil..men nå tar jeg jo paracet for feber og ikke hodepine så kansje det blir annerledes da..
Prøver igjen! Aprilspire Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 frem til jeg ble gravid tok jeg aldri paracet mot hodepine. Kun ibux og sterkere saker, så for min del i allefall er paracet ok, selv om jeg også er redd for å ta noe i det hele tatt. Nesten så jeg ikke tør ta vitaminer en gang.....hehe (gjør det da)
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 hihi, man blir fort så paranoid når disse to blå kommer.. Er bra vi tenker på hva som er best for den lille da, men denne redselen for å gjøre noe feil kan fort ta overhånd.. Jeg får bare riste det av meg, ta to paracet og legge meg under dyna tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå