Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Har hatt en MA,tar Methergin 3 dag på rad nå...Men tror ikke det har hjulpet..:/Må nok ta utskraping likevel.Noen med erfaring???
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Har nettopp begynt på en slik kur etter en MA i uke 11 hvor ikke alt hadde kommet ut og du verden hvor den virket. Gikk vel ca 1/2 time etter de første tablettene og det var som om noen slo meg ned bakfra. Kjentes ut som rier og jeg bare blødde og blødde. Endte med at jeg bare satte meg på do så ille var det. Etter å ha sittet der en times tid så kjente jeg at det kom noe stort noe og det sa " plopp " i do. Trodde jeg skulle kaste opp der jeg satt så selsomt var det. Er på andre dagen med kur og det ser allerde ut som om jeg blør mindre allerede. Føler at jeg har stått på stedet hvil siden jeg fikk den grusomme beskjeden av gyn, men nå vet jeg at kroppen har kvittet seg med det som ikke var meningen at skulle bli noe av og gjør seg klar til neste. Det er på en måte en god følelse å ha noe å glede seg til igjen... Har allerede 1 gutt ( som jeg ikke var helt planlagt, men veldig velkommen.. ) og ble gravid på første forsøk med neste ( denne som da endte i en MA ) så jeg håper at neste spire sitter innen rimelighetens tid. Lykke til alle dere andre, det er håp for oss alle :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå