Gå til innhold

Savannah...eller Siv-Anna?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

høres ut som du har bestemt deg for Savannah, men er redd for folks reaksjoner......har jeg litt rett?

i såfall syns jeg du skal stå for valget: Savannah og ikke inngå noe kompromiss for andres skyld.

Siv-Anna blir bare en mellomløsning du sikkert ikke blir fornøyd med i det lange løp.

Annonse

Vet om flere som planlegger å ha det navnet på sine ufødte barn... og har sett at flere her inne på denne siden, har det på lista si. ...Og ja kanskje det bare er 17 med det navnet...som eneste fornavn. Flere som har det sammen med ett navn til. ( Begynner å bli populært her hvor jeg bor iallfall... det blir ofte nevnt når en diskuterer fine jentenavn)

Jeg synes de to navnene tilhører hver sin ytterkant av hva jeg liker. Siv og Anna er jo begge fine stødige navn, men kombinert synes jeg det blir litt merkelig (liker forøvrig ikke så godt dobbeltnavn). Savannah blir helt fjernt og alt for amerikansk til at jeg kan like det.

Men dersom du liker navnet så godt må du jo bare gjøre det du føler for.

Her er det snakk om å velge mellom to onder, skjønner jeg. Siv-Anna er verre enn Rita-Peggy og Gunn-Belinda, mens Savannah er harry først og fremst fordi det høres harry ut og er unorsk. Jålete å absolutt skulle ha sånne utenlandske navn på norske unger med mindre en av foreldrene har bakgrunn hvor slike navn er vanlige.

Men av de to: Savannah.

Annonse

Savannah er flott! Det er et veldig hot navn i statene og i sverige...det blir nok mere vanlig her også,skal du se...Noen må starte..gøy med noe ikke alle heter..Dattera til camilla harket heter Savannah -blu!

Siv Anna er grusomt...det mååå du ikke finne på!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...